top of page

First Filipino Canad Group

Public·138 members

Oekaterinaa Aantonovb
Oekaterinaa Aantonovb

Jeg Elsker Kun Dig

LINK - https://urlin.us/2tm1yU

Uddrag af bogenMennesket er som et skib af sorg, der bliver pessimistisk, bliver trist, men ikke kan græde. Sådan er min kærlighed. Man føler sig bekymret, man vil råbe, men alt bliver inde i ens selv! Man bliver ved med at råbe, man længes. Her vil jeg sige: Når jeg tænker på dig, er jeg ude af mig selv. Igen dæmper jeg mine tanker. Jeg elsker kun dig i den dybeste del af mit hjerte. Du ved ikke, hvor meget jeg elsker dig, du er gemt i den dybeste del af mit hjerte. Ikke din sjæl, ikke din krop, slet ikke din hud, jeg elsker dig bare.Denne kærlighed, han levede, havde taget sin farve fra farverne i Sidars sjæl. Kærligheden i hans hjerte slog rod i morgenlyset og blev grøn med solens lys. Sidar havde sejlet til kærlighedens grænseløse lykke og var gennemblødt af kærlighedens vand. Han følte, at hans hjertes horisonter åbnede sig for ham, og at beskederne fra en kærtegnende brise cirkulerede i hans hjertes mørke korridorer.

Romain ville gerne lave en film om Miami med atmosfæren og stilen fra 1980'erne. 'Lidt som TV-serien Miami Vice. Jeg kan virkelig godt lide denne æra, fordi den minder mig om min barndom og alle de film og Tv-shows, jeg så. Mange af dem foregik i USA. Jeg vil også gerne fremhæve den anamorfiske tilstand. Ikke kun, fordi jeg elsker looket, men også fordi det er perfekt til den tid, idet de fleste film og serier på den tid blev optaget i anamorfisk tilstand.' Optagelse i denne tilstand er imidlertid nemmere sagt end gjort. 'Der er så mange begrænsninger. Objektivet skal justeres perfekt, ellers bliver optagelser og lys forvrænget. 59ce067264

https://www.diocesiscancunchetumal.org/group/seminario-mayor-de-quintana-roo/discussion/588f83a0-0340-41ec-b713-2700aecd97d9

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page